
استراتژی بازاریابی زمانی صورت میگیرد که شما برای فعالیت بیشتر در حوزه کسب و کار خود تصمیماتی را اتخاذ میکنید. استراتژی بازاریابی به شما کمک میکند تا بر کار و هدف خود تمرکز نمایید. همچنین شیوهای را در اختیار شما قرار میدهد که از طریق آن میتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و برای بیشتر کردن میزان فروش، بهترین روشها را به کار بندید.
یکی از عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی موفق درک صحیح از نقاط ضعف و قوت خود میباشد. طراحی یک مدل استراتژیک از نحوه عملکرد و نتایج آن میتواند در شناخت پتانسیلها و ضعفها، شما را یاری دهد.
یکی از عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی موفق درک صحیح از نقاط ضعف و قوت خود میباشد. طراحی یک مدل استراتژیک از نحوه عملکرد و نتایج آن میتواند در شناخت پتانسیلها و ضعفها، شما را یاری دهد.